Radioactive

Älskade kidsen kom hem idag! Som vanligt så har man ju saknat dom som en galning hela veckan och när dom kommer hem så driver dom en till vansinne på 5 minuter, men jag ÄLSKAR dom ju själfalllet lika mycket ändå!
 
Snart ska dom i säng, jag ska plocka undan efter middagen och fixa lite SEN efter det det då kan jag SPELA!
 
Haft mysigaste Jocke här hela veckan typ! Underbart att ha den man tycker om nära, nu kommer jag förmodligen inte se honom på hela helgen. Tycker det är jobbigt men såklart att jag accepterar att det är så. Blir inte så mycket Jockemys som jag kanske hade önskat under mina "barnveckor". Tycker ju inte om honom mindre för det. Utan honom hade jag gett upp för länge sedan! Han är min klippa. 
 
Snart är det Tisadag... sjukt nervös! Håller tummarna och om det går bra på Tisdag ska jag utmana ödet och spela på Lotto!
Önskar allt va över.. eller egentligen önskar jag att det aldrig startat...
 
 

Kommentarer:

1 Mikaela:

Ja, visst är det väl skönt med en klippa :-)

Svar: Det är det bästa!
Jenny Engelhardt

Kommentera här: