Balance

Satt upp några mål för September.
*Plugga som satan. Har labbvecka på skolan från den 23/9-26.
*Träna så ofta jag kan och orkar. Nu ska det fan ta och bli lite muskler av degen.
*Jobba 2 veckor så man får någon sorts inkomst innan jag kan få csn.
*Jobba på mitt självfötroende som inte är på topp. 
*Mera plugg. För jag ska ju bli elektriker ju!
*Och naturligtvis umgås med mina vackra barn under tiden!
 
Idag har jag vart hos kuratorn... så underbar människa! Hon LYSSNAR på mig. Låter mig prata klart avbryter inte och kommer med goda råd och förklarar varför saker är som dom är. Tycker inte att det är konstigt att jag och Jocke är bra vänner tycker det va ju superbra att jag har en så bra vän. Tycker för övrigt att jag riktigt bra vänner! Hon tycker jag är klok människa.. det är inget jag är bortskämd med att höra. Eller nu för tiden får jag ju faktiskt höra det från mina vänner men tidigare i mitt liv har jag fått höra att jag är inte djupare än en flat tallrik... men jag har djup som alla andra bara det att kanske man ska försöka prata med mig på djupet åxå innan an uttrycker sig och trycker ner mig bara för att jag inte tycker samma sak... men sak samma det är bättre nu! Och så ska det förbli, det ska bli ännu bättre!
Haft en dålig vecka.. känt mig låg men det är påväg uppåt nu!
 
Återigen! Jag har så otroligt fina människor runt om kring mig! NI är fantastiska! Love you all!
 
 

Kommentera här: