You broke me.

Nej jag är inte okej på långa vägar... önskar jag bara kunde slippa alla känslor som inte går att styra. Vad gjorde jag för fel? Förmodligen inget alls. Det bara gör så förbannat ont! Hur kunde du göra såhär mot mig? Var jag inte värd att få veta sanningen i tid? Var jag inte värd att få veta det av dig? 
Du va ju den där som gjorde mig så glad. Nu är du den där som gör mig så ledsen. Jag vill ju inte vara ledsen. Jag tycker ju om att skratta och vara glad. Idiotjävlaskit liv. Tydligen så är det så att jag aldrig ska komma upp ur den här föbannade gopen jag sått och stampat i så länge... Jag var ju nästa uppe ur den och så gör du såhär... nu ligger jag på botten igen. Jag vill inte vara med längre. Jag kan inte rå för det men jag älskar dig.
JAG VILL INTE!!!!
Mer trasig än såhär blir jag nog inte.
FAN!
 
 
Förstår inte ett ord av vad som sjungs vet bara att den ger ro i själen en stund.

Kommentera här: