Drömmen.

Drömmen om ett annat bättre liv ska bli allt annat än bara en dröm.
Livet ska bli bättre. Det ska bli perfekt. 
Just nu känner jag mig mest ensam och hänger hos mina vänner antagligen på tok för mycket.
Pluggar massor. Känner lite stress inför labbveckan. 
Vet inte hur jag ska lägga fram det här då... jag vet att jag är älskad men jag vill vara ÄLSKAD. Vilket tjat om det. Men så är det och jag är ff långt ifrån redo till att ge mig in i något. 
För om jag ska varahelt ärlig vill jag åxå att när det väl blir så vill jag att han ska vara som du.
Hmm känns som det kommer ta lång tid.. kankse lika bra det. Fokusera på det som är viktigt istället. Men då kan man ju undra vad som är viktigt egentligen.. Men just nu är det barnen och plugget. 
 
Vi är lika du och jag. Kanske för lika? Vem vet men jag har aldrig sett det som något dåligt!
 
VIll bara tacka livet för denna fantastiska käftsmäll! 
 
All min kärlek till mina barn, familj och mina fantastiska vänner! Utan er är jag ingen!

Kommentera här: