Soldiers.

Kronorna vann vm guld, 
Vart ute hela dagen.
Tog blåa fara ner på Hemköp en snabbis och upptäckte att det börjar bli grönt på träden, KOm på att dte är snart sommar. Kännde verkligen att det här är årstiden för mig vår/sommar Lätta kläder och varmt o skönt det är så man vill ha det! Love it.
 
Imorgon (måndag) så är det fullspäckat ända fram till strax innan 14.00 mycket som ska hinnas med på förmiddan. Aja det ska nog gå bra. Jag hoppas även att det ska komma något bra ut av det åxå men det återstår att se.
 
Blir resa till Götet i sommar och eventuellt en till el Stockholmo efter det åxå.. återstår att se hur schemat blir dock mn det skulle vara najs eftersom man inte gjort något på flera år! NU är det min tur!
 
Jag vill känna att jag lever
All den tid jag har
Ska jag leva som jag vill
Jag vill känna att jag lever
Veta att jag räcker till

Jag har aldrig glömt vem jag var
Jag har bara låtit det sova
Kanske hade jag inget val
Bara viljan att finnas kvar..


Kommentera här: