Visa mig vem du är.

Du vet mitt hjärta det är sårbart, när dörren står på glänt
Jag tror nog att såhär, det har jag aldrig kännt
Vill så gärna att du stannar, att du ska vara kvar
Att jag på mina frågor, till slut får med ett svar

Kom till mig när månen är ny och stanna tills morgonen är här
Låt mig tro att det går, säg att du förstår
Visa mig vem du är...

Jag andas plötsligt i det stilla, vill hålla fast i var minut
Önskar att min tid med dig aldrig tog slut.
Säg vem vet vad som har varit, eller vad som komma skall
För det är här och nu, som du fått mig på fall

Kom till mig när månen är ny och stanna tills morgonen är här
Låt mig tro att det går, säg att du förstår
Visa mig vem du är...

För om nu ödet vill ha det så, Så måste det nog gå
Ja om nu ödet vill ha det så, Så kommer det väl att gå

Kom till mig när månen är ny och stanna tills morgonen är här
Låt mig tro att det går, säg att du förstår
Visa mig vem du är, Visa mig vem du är, Visa mig vem du är
---
 
 
 

Kommentera här: