Hang with me

Torsdag idag.
Har hängt rätt mycket med en av mina bästar vänner nu på sistone innan han ska göra sin GMU. Så roligt att han ÄNTLIGEN får göra den! En av mina vänner som är ett otroligt stort stöd i allt.
Finaste Erika, finaste 20:an, Finaste Camilla, finaste Teres ni är otroliga glöma aldrig det! Tack för att jag får ventilera med er the god and the bad!
Känns inte helt hopplöst nu. 
Bara en månad kvar till jag ska avlägga min första labbvecka på utbildningen, känns nervöst.. tänk om jag inte fixar det... jag MÅSTE fixa det, det är bara så.
 
Finaste kidsen kommer i helgen... dock inte så som jag hade tänkt det... men det får gå ändå.
 
Less å att bli överkörd av dig. Kan du inte bara sluta och låta mig läka ifred.. sluta slå undan benen på mig där jag är som sårbarast.. 
 
Tänker alltid på kidsen i första hand! Always!
 
Fick massor med kantareller av papi idag dom var så jäkla goda! Pappa är fantastisk!

Kommentera här: