Livet går inte i repris.

Har så mycket som jag vill göra... så mycket som snurrar runt i mitt huvud.. vad ska man göra och inte...
Hur gör man så att man inte behöver bråka med den andra föräldern? Om det blir så att man måste på annan ort?
Kan man komma överens om något? Skriva någon typ av kontrakt eller vad man ska säga?
Livet är nu och till för att levas på bästa möjliga sätt!
Tiden är inne att ta tag i vissa saker. Bli den jag är menad att vara.. men då kommer denstora frågan... Vad är det som är mening att jag ska bli då?
Så svårt.
 
Dax att ta reda på det! Jag tänker inte torka röv resten av livet, det är inte mn uppgift här i livet!
 
 
Har en fin pojkvän åxå som jag tycker mycket om! Han låter mig vara den Jenny jag föddes till att vara, tyvärr är hon lite kanstött och trasig men hon försöker pussla ihop delarna så gott det går. Det är bara så svårt att fatta att jag kan göra saker igen utan att få en massa skit för det och faktiskt bli accepterad för den jag är.
 
Till helgen blir det Suit the fuck up!!
 

Kommentera här: