The Lucky One

Såg den nyss btw.. Riktigt bra om jag får säga det :) en riktig Jennyfilm :)
 
Fast blev väldans kramsugen när jag såg den... Hmm vet ju vem jag skulle vilja kramas med... men hur ska det gå till lixom? Du är så jävla fin! Önskar vi kunde kramas varje dag.... 
Kodnamn "Edward" är jag konstig lixom? 
Fast har lixom funderat på det där... kanske bra om man lär känna varandra först eller? Livet på en pinne lixom... Det tåls att upprepas.. du är så jävla fin!
 
Imorron..e ller det är ju tekniskt sett idag :p men iaf så är det stora flyttdagen, jag blir Härnösandsbo :) Hur bra ska inte det bli då :) Känns som det kommer bli riktigt bra dethär :)
 
Vill bara säga tack till alla som hjälper till ni är guld värda! Vad skulle jag vara utan er lixom? Strandsatt typ :p
 
Lost here in this moment
And time keeps slipping by
And if I could have just one wish
I'd have you by my side

Hoppas på att alla grejjor kommer med imorron så det är bara städet kvar sen :) Vill ju få ordning på det nya hemmet så fort det går :)
 
 

Kommentera här: